Sunday, February 7, 2010

From Strangers to Lovers

7 Feb 2010, hari ini genaplah setahun di mana pertama kali nya saya terjumpa dengan seorang gadis yang comel, yang dulu nya seorang stranger dalam hidup saya, sekarang ini telah menjadi kekasih hati saya. Memang sukar untuk dipercayai. Tetapi itulah yang dinamakan dengan jodoh =)

Terasa cepat benar masa berlalu kan. Tup tap tup tap, dah masuk setahun kami terserempak. Masih segar dalam ingatan saya. Ketika itu saya hendak lunch di sebuah restoran di seksyen 8. Kedai Soto namanya (dapat free advertisement ni) huhu. Saya sengaja duduk di depan meja awek tu. Supaya sambil makan sy boleh curi2 usha die. Tapi tak tahu la die usha saya ke tak.huhu.

Dipendekkan cerita, gadis comel yang saya nampak tahun lepas di kedai makan tu, telah menjadi buah hati saya. Terima kasih kepada teknologi ataupun lebih tepat, Facebook. Sesuai dengan motto nya, Facebook connecting us =). Tetapi perlu diingatkan, harus berhati2 dalam mencari kawan yang kita tak kenali di internet. Kita taktau orang yang kita tak kenal tu baik atau tak. Tetapi saya bersyukur sangat sbb Allah temukan saya dengan seorang gadis yang baik. Yang masuk dengan jiwa saya. Now im ready to take the next step in my life =). Seronoknyee!

Semoga apa yang dirancang, dipermudahkan dan terlaksana dengan sempurna. InsyaAllah. Amin =).Untuk Redzlin Hasyim, saya sayang awak sangat2. Baby, kita kuat kan? =)

With love,
Anan Adli

1 comment:

  1. Anniversary u dgn my bf's birthday falls on the same date. Tahniah Anan. Doakan perjalanan I plak ye. Amin.

    ReplyDelete

nuffnang_bid = "92f7b9c009987a14ca60af74d11f5da6"; document.write("
"); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/survey/pollwidget.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();