Thursday, February 4, 2010

blog baru daa

hehehehe =p <----ni Anan Adli yang type.

Helo, this is me, Redzlin Hasyim. Anan Adli's girl. =)
Anan dah tidur, so saya pun godek2 lah blog ni.
First time saya ada blog ni, and it just like a dream come true,
bila blog ini saya kongsi dengan insan tersayang saya.
Dulu selalu berangan-angan je, sumber inspirasinya, dulu saya selalu follow blog seorang artis Filipino, Kristine Hermosa dan kekasih hatinya, dulu lah minat sakan, sekarang tak ambik tahu pun, hihi.
Saje je suka-suka nak ada blog ni. Sebab kami sama-sama suka bercakap dan menulis. Dan diharap adanya blog ni, boleh dijadikan diari hidup kami, setiap perkara yang kami lalui bersama tak kira manis atau pahit rasanya akan disemat di sini. Dan kelak masa tua kami, blog ini bisa saja menceritakan segalanya kepada anak cucu, tentang perjalanan hidup kami berdua, yang berjanji untuk hidup bersama sehingga akhir nafas kami. Insya Allah. Amin.

.redzlin hasyim.

1 comment:

  1. itu dieee..entry yg ni pun ade jgk.die tak delete ye tuan2 dan puan2.hihihi =p

    ReplyDelete

nuffnang_bid = "92f7b9c009987a14ca60af74d11f5da6"; document.write("
"); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/survey/pollwidget.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();